با انواع زعفران نگین آذربو بیشتر آشنا شویم | فروشگاه اینترنتی آذربو

با انواع زعفران نگین آذربو بیشتر آشنا شویم

انواع زعفران نگین آذربو

امروز تصمیم داریم در مورد انواع زعفران نگین توضیحاتی ارائه دهیم تا با بهترین نوع زعفران ها آشنا شوید و آگاهانه خرید خود را انجام بدید.

انواع زعفران نگین

بهترین نوع زعفران، زعفران نگین می باشد که دارای انواع مختلفی از قبیل:
نگین، نگین سوپر، شبه نگین می باشد و برای صادرات بیشتر از این نوع زعفران استفاده می شود ودارای قدرت رنگدهی بالایی است (حدود ۲۵۰ واحد)
خصوصیات زعفران نگین :
۱٫ سه شاخه کلاله از هم جدا می باشد
۲٫ انتهای کلاله ها سفید نباشد
۳٫خوش رنگ و خوش شکل باشد
۴٫دارای فرخوردگی نباشد
۵٫تکه های بهم چسبیده در ان وجود نداشته باشد
سوال های متعددی که ممکن است در مورد زعفران نگین به ذهن شما برسد.
انواع زعفران نگین- زعفران نگین صادراتی- زعفران نگین اصل- زعفران نگین قیمت- چگونه زعفران را نگین کنیم- چگونه زعفران نگین را خشک کنیم- گرانترین نوع زعفران- انواع زعفران نگین قائنات- انواع زعفران قاینات

انواع نگین زعفران

۱٫ نگین پرسی :
این نوع زعفران در هنگام فرآوری تحت پرسرقرار گرفته و رشته های قرمز رنگ زعفران حالت مسطح و تخت شده ای به خود می‌گیرد. این نوع زعفران در بازار بسیار نادر است و در اول فصل می توان این نوع زعفران را تهیه کرد.
۲٫ نگین سوپر :
شناخته ترین و معروف ترین نوع زعفران در بین اقلام زعفران نگین، زعفران نگین سوپر است. این نوع زعفران دارای کیفیت رنگی وظاهر خوبی است و برای صادرات به کشورهای آسیایی مثل چین بهترین گزینه است.
۳٫ زعفران نگین درجه یک :
این محصول از متوسط به بالا بوده و برای صادرات گزینه خوبی است
۴٫ شبه نگین :
کیفیت پایین تری نسبت به انواع زعفران نگین دارد اما قیمت بسیار مناسبی داشته و اولین و بهترین گزینه برای بسته بندی می باشد.

امیدوارم مطالب ذکر شده مورد توجه شما قرار گرفته باشه. هدف ما در این مقالات این است که شما خرید زعفران از کشاورز را به سادگی انجام دهید. برای تهیه زعفران سوپر نگین زعفران سرگل و خرید زعفران نگین با آذربو زعفران همراه باشید تا از کیفیت برتر مجموعه ما، بهره مند شوید.

×

سلام!

با ما در WhatsApp گپ بزنید یا برای ما ایمیل بفرستید به info@saffronazarbo.ir

 

×